Kasım Ayı Satışlarında Yüzde 23 Artış Bekleniyor
Dünya genelinde herkesin büyük bir heyecanla beklediği Kasım ayı indirim günleri için markalar harekete geçti. Binlerce indirim duyurusunun içerisinde markaların nasıl ayrışması gerektiğini anlatan Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, “Bu yıl geçen yıla göre satış hacminde yüzde 23’lük bir artış olacağını öngörüyoruz. Bu yüzden markalar özellikle web sitelerinin ve mobil uygulamalarının sorunsuz şekilde çalıştığına emin olmalılar” dedi.
Black Friday ile başlayan ve markaların Kasım ayı içerisinde rastgele bir günü sahiplenmesiyle Mükemmel Cuma, Efsane Cuma üzere isimlerle lanse edilen indirim günleri başladı.
Alışveriş yapmak isteyen büyük bir kitlenin Kasım ayını beklediğinin altını çizen Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, “Her yıl bir önceki yıla göre Kasım ayında satış hacminin ciddi bir artış gösterdiği bir dönem oluyor. Bu ay markalar diğer indirim duyurularından önüne geçmek için hedef kitle seçimini daha geniş tutmalılar. Çünkü bu dönemde alışveriş yapmayacağını düşündüğümüz kesimden de ciddi dönüşler oluyor. Bu indirim duyuruları sayesinde yeni müşteriler ile de temas sağlanıyor” dedi.
Markaların indirim duyurularına başlamadan web site, taşınabilir ve toplumsal medya uygulamalarının da problemsiz çalıştığına emin olmaları gerektiğini belirten Kaplan, “ Kasım ayında binlerce kişi web sitelerini yahut uygulamaları ziyaret ediyor ve şayet altyapı sağlam değil ise birtakım aksaklıklara sebep olabiliyor. Web sitenin yahut öbür uygulamaların 3 saniyeden fazla müddette açılıyor olması onlarca müşteri kaybı demek. Bu yüzden müşterilerin indirimden faydalanmaları için gerekli erişim sağlanmalıdır. Kasım ayında büyük bir yoğunluk olacağı için lojistik çalışmalarının da aksatılmaması gerekir. Aksi takdirde mevcut müşteri kaybı da kaçınılmazdır” açıklanmalarında bulundu.
Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı